Vanliga frågor


Bank Norwegian App

Här hittar du information om Bank Norwegians app

Med Bank Norwegians app får du tillgång till alla dina banktjänster – där du är och när du behöver det. Inloggningen görs snabbt och enkelt med en personlig kod eller vid användning av fingeravtryck/Face Scan.
Appen kan användas av alla kunder som innehar Norwegian-kortet, sparkonto eller privatlån. Appen är tillgänglig för både Apple och Android-enheter.
Du laddar ner appen i din mobilenhet från App Store/Google Play-butik. Efter att appen är nerladdad, måste du först aktivera den genom att använda ditt BankID för inloggning. Du kan ladda ner vår app här.
Du loggar in på appen genom ditt mobila BankID.
Appen kommer att starta BankID appen när detta krävs och du skriver därefter in din säkerhetskod.
Om du spärrat din inloggning, måste du först avinstallera appen och ladda ner den på nytt. Appen måste aktiveras på nytt genom inloggning med BankID.
Internetbanken är lika för alla enheter. Det betyder att du får tillgång till samma funktion i appen som vid inloggning på en dator eller Ipad.
Om du skulle förlora din telefon, kan du spärra din app genom att kontakta vår kundservice per e-post kund@banknorwegian.se

Tillbaka till översikten