Vanliga frågor


Hur registrerar jag e-faktura?

Du registrerar enklast e-faktura i samband med en inbetalning till kortet.

Vid inbetalning till kortet får du information om att Bank Norwegian erbjuder e-faktura och du kan då välja att registrera detta.
Du kan också söka på Bank Norwegian för e-faktura i din vanliga internetbank, om du redan har betalt fakturan denna månad.

E-fakturan är alltid automatiskt utfylld med det vi kräver att du betalar varje månad, alltså minimumsbeloppet. Du kan nu ändra så hela beloppet automatiskt är ifyllt på din E-Faktura genom att logga in med BankID på MinSida.

Du klickar på Kreditkort - Faktura. Sedan på "Ändra förifyllt fakturabelopp" för att sedan välja "Byt till total utnyttjad kredit".

För att se totalt utestående på kortet kan du då klicka på detaljer/specifikationer för att få fram hela fakturan. Totalbelopp visas som Saldo. På fakturan ser du också en översikt över de transaktioner som gjorts i fakturaperioden.

 

Relevanta frågor

Relevanta områden