För att se betalningsinformation på din faktura, måste du logga in på MinSida.
När du väl har loggat in, trycker du på Lån och sedan på Faktura.
Summa att betala: visar obetalt belopp på fakturan
OCR: visar det OCR du skall använda vid inbetalning
PlusGiro för inbetalning: visar det PlusGiro du skall använda vid inbetalning
Du har alltid samma OCR varje månad och det tar 1-2 bankdagar från det att du har betalat in tills vi har bokfört din betalning.
Om du har Autogiro och råkat betala in din faktura manuellt och därmed blivit belastad två gånger, kan du skicka in följande information till oss för en återbetalning:
Detta kan skickas till post@banknorwegian.se
Ditt senaste årsbesked för 2022 finns nu tillgängligt på MinSida eller i appen.
Årsbeskedet hittar du inne på MinSida. När du har loggat in, trycker du på ”Meddelande” och sedan ”Årsbesked”.
Om du är inne på din mobil eller i appen klickar du på ”Konto” sedan ”Meddelande” uppe i högra hörnet på skärmen. Du klickar sedan på ”Årsbesked”.
För mer information gällande årsbesked kan du trycka här.
Har du erhållit en e-post samt SMS från Bank Norwegian där vi ber dig om att uppdatera din kundinformation? Vi ber dig att fylla ut formuläret som finns tillgängligt på startsidan i appen/MinSida när du har loggat in.
Var uppmärksam på att våra utskick alltid innehåller logo samt signatur och att vi aldrig har länkar med i våra utskick.
Har du blivit kontaktad av någon som utger sig att vara från Bank Norwegian eller annan bank/myndighet, där du blivit uppmanad att lämna ut koder eller legitimera dig med BankID?
Varken vi, polisen eller andra banker kommer be dig uppge detta via telefon eller e-post. Om du ändå lämnat ut koder eller legitimerat dig med BankID, är det viktigt att du omedelbart kontaktar utfärdande bank för att spärra ditt BankID.
Telefontid vardagar mellan kl 10:00 - 16:00, med undantag från dessa tider här.
Du är välkommen att kontakta oss via vårt kontaktformulär, så svarar vi så fort som möjligt.
Telefon: 0770-45 77 66
Från utlandet: +46 770-457766
Ring 0770-45 77 66 (från utlandet +46 770-457766) för att spärra ditt kort. Tjänsten är öppen dygnet runt, 365 dagar om året.