Logo Bank Norwegian Branch of NOBA Bank Group
Logga in
KreditkortLånaSparkontoFörsäkringarKundserviceOm oss

Så här fullföljer du din ansökan

För att komplettera din låneansökan, behöver du ange betalningsinformation, OCR, Plusgiro/Bankgiro för dina skulder som du önskar att lösa. 

1.
Gör större
Gör större

Efter att du har loggat in med ditt BankID på MinSida, klickar du på "Fullfölj låneansökan".

 

Därefter klickar du på "Lägg till betalningsinformation".

 

När du har gjort detta, så måste du fylla ut fliken där det står " Kompletterande information till din ansökan".

2.
Gör större
Gör större

För att lägga till betalningsinformationen till de skulderna du önskar att vi ska lösa, vänligen tryck på "Lägg till".

3.
Gör större
Gör större

"Detaljer om skuld" - Vilken typ av skuld du önskar att lösa.

"Banknamn" - Långivarens namn. T.ex Bank Norwegian.

"Typ" - Här anger du betalningsinformationen innehåller Bankgiro eller Plusgiro. OBS. Inte möjligt att ange clearing och kontonummer.

"OCR" - Här anger du OCR som tillhör din skuld hos lånegivaren.

"Meddelande" - Här anger du meddelande om du inte mottagit ett OCR nummer från långivaren.

"Belopp" - Här anger du beloppet på din aktuella skuld som du önskar lösa.

 

När du har fyllt i ovan fält, behöver du trycka på spara, för att gå vidare med ansökan.

 

Om du saknar ovan uppgifter, behöver du kontakta långivaren för att få den informationen.

 

Sedan måste du ange ditt clearing- och kontonummer till din dagliga bank. 

OBS! Clearing- och kontonummer måste bara innehålla siffror. 

Har du inte clearing- och kontonummer tillgänglig, ber vi dig kontakta din dagliga bank.

Vi upprättar autogiro åt dig vid utbetalningen av lånet på det konto som du anger här

Därefter trycker du på "Bekräfta". Detta kontonummer du uppger kommer kopplas till autogiro.

 

 

4.
Gör större
Gör större

Du måste sedan fylla ut frågor angående kundkännedom.

 

Sista steget i ansökan är att signera avtalet. 

Här väljer du vilken typ av BankID du önskar att signera med och följ sedan anvisningarna som kommer upp på din mobil/dator. 

När alla rutorna är gröna, är din ansökan under behandling och du får svar inom 1-3 bankdagar. Skulle vi behöva ytterligare information, kommer vi att kontakta dig.

Andra användarguider

  • Läs mer